Опубликовано

07.03.2017

    6-го березня генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" Сергій Московський провів особистий прийом громадян.

     Першим відвідувачем став мешканець будинку 68 по вулиці Приморській. Чоловік поважного віку намагався дізнатися, чому так багато доводиться платити за місця загального користування (далі – МЗК), якщо вартість газу для споживачів зменшилася?

    Виявляється, чоловік, як і багато інших абонентів СП ТОВ "Світловодськпобут", не розуміють, що ціна газу для споживачів – то для газових плит та індивідуальних котлів. А для підприємства-теплопостачальника – зовсім інша. Наразі вартість кубічного метру природного газу складає для "Світловодськпобуту" 9 ,90 грн.

    До того ж, не всі розуміють, що місця загального користування – це не лише міжсхідцеві прольоти у під’їздах, а й технічні поверхи під дахом, підвали та ін.

    "У нас підвал зачинений на замок і я туди не ходжу, – наполягав чоловік. – Тому я його за місце загального користування не вважаю!"

    Але ж кабінет міністрів вважає, - переконував чоловіка Сергій Московський, - і всі нарахування підприємство виконує за інструкціями та рекомендаціями, розробленими безпосередньо керівництвом країни.

    "Ви маєте зрозуміти, – пояснював Сергій Володимирович відвідувачу, – що ми виставляємо рахунок тільки за показниками лічильника, який встановлено у вашому будинку. І якщо за МЗК доводиться платити багато – то саме там і втрати. До речі, в зазначеному будинку втрати якраз у підвалі. І якщо у вас розбиті вікна, відкриті двері у під’їзді, проржавілі труби у підвалі – то питання до вашого ЖЕКу, а не до нас. Ми відповідаємо за "трубу" від котельні до вашого будинку. Все що всередині – ваше або вашого ЖЕКу".

    Для аналогії наведемо такий приклад – якщо у вашому помешканні тече труба холодної води – ви не йдете до водоканалу через великі нарахування, а викликаєте "жеківців" латати трубу. Тут точнісінько так само.

    Наступною була ціла делегація від мешканців будинку 61 по вулиці Героїв України (Леніна). Ситуація в чомусь подібна – люди скаржаться на високий тариф і, відповідно, великі рахунки за опалення.

    У будинку 57 квартир, з яких 6 – мають автономне опалення і 1 – магазин (теж з АО), тому показники лічильника "розбивають" на 50 квартир та МЗК.

    За словами відвідувачів, проблема у надшироких соплах на вході теплоносія до будинку і крані, який відкрито "на повну". А "від того лічильника" їм ніякої економії – тільки шкода.

    "Шановні, по-перше, лічильник – це не засіб економії, – пояснив генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут", – це прилад обліку, який має вас стимулювати економити, відстежуючи показники.

    По-друге, кран у вас у вигляді засувки і регулювати напір теплоносія не можна: він або відкритий, або закритий.

    По-третє, якщо ставити вужче сопло на вході – буде мерзнути дев’ятий поверх і, відповідно, люди будуть скаржитися.

    По-четверте, це питання знову не до нас, а до вашого ЖЕКу. Ми не власники внутрішніх мереж і не можемо ними розпоряджатися. Звертайтеся до ЖЕКу".

    Як виявилося, вже зверталися і нічого путнього з того не вийшло.

    "Давайте разом напишемо листа, спільно: від мешканців будинку та СП ТОВ "Світловодськпобут", - запропонував Сергій Московський, - може хоч так відреагують. А ми, в свою чергу, надамо будь-яку посильну допомогу зі свого боку. Та й взагалі, питання внутрішньобудинкових мереж – одне із найбільш нагальних, адже відповідають за них ЖЕКи, а скаржаться всі до нас".

Інформаційна служба СП ТОВ "Світловодськпобут".

Поділитися