КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОВІДНІ СЛУЖБИ

© 2017. ТОВ "Світловодськпобут". All Rights Reserved.

Вітер дме, сонце світить, а ТОВ «Світловодськпобут» готується до наступного опалювального сезону


    «Гарячі лінії» різних рівнів - дуже дієві механізми реагування та врегулювання певних питань життєдіяльності громадян в нашому суспільстві. Виникла проблема, з вирішенням якої зволікають відповідні служби – до ваших послуг «Гаряча лінія», наприклад, обласної військової адміністрації: і вас почують, і питання буде на контролі вищого обласного керівництва. 

    Та добре, коли звернення коректне і зрозуміле – і опрацювати легше, і заявнику відповідь надати. Але іноді звернення набувають трохи дивного, а то й абсурдного змісту. Як бути в такому випадку?
Рішення просте – залучити заявника до виробничого процесу, адже краще один раз побачити, ніж сто разів у ФБ прочитати! 
  Отже, в нашому конкретному випадку заявник 1952 року народження, мешканець будинку по вул.Павлівській, цікавиться, чому станом на 22 липня 2024 року у Світловодську Кіровоградської області не проводиться ремонт теплових мереж та не розпочато підготовку до опалювального сезону?
    Довести заявнику, що вітер дме, а сонце світить вирішили простим способом – запросивши його на оперативну понеділкову нараду, під час якої керівники підрозділів прозвітують генеральному директору про стан і перебіг підготовчих робіт. Мовляв, теж все почує і зробить висновки.
   Починав рішуче налаштований відвідувач зі слів «ви нічого не робите» і «мене не колишать ваші проблеми». Ну, таке в нашій роботі не вперше, тому нічого дивного. Почали спілкуватися, розповіли, про виконані роботи на котельнях, на теплотрасах тощо. Зрештою, виявилося, що громадянин сам працював в енергетичній та будівельній галузях, тому добре знайомий із виробничими процесами, тому має розуміти, яким чином виживати підприємству в подібних умовах.
   «Черговий раз повторюю, - зазначив Сергій Московський, - що станом на сьогодні через фінансові обтяження, створенні штучно керівництвом нашої громади, ми не можемо займатися нічим іншим, як власним обладнанням та ремонтом мереж. Все інше – то інвестиційна програма, яку міська влада не затверджує багато років. У нас тариф 2017 року. Підіть, купіть хліба в магазині за ціною 2017 року – продадуть? Ні. А ще дефіцит кадрів майже у 20%, бо багато чоловіків пішли боронити країну від загарбників. Ми вимушені працювати в складних умовах! Тим не менш, роботи тривають згідно з встановленим графіком і будуть завершені до початку опалювального сезону.»
   Неприємно здивованим залишився чоловік, коли йому пояснили, що ніяких дотацій, компенсацій чи інших фінансових допомог підприємство не отримує від слова «взагалі», а от до його будинку по вул. Павлівської є питання: борг за спожите тепло складає 240 тис. грн.
    «У мене боргу нема!», - запевнив той.
Дякуємо за це, та чи не хочете запитати у сусідів, чому в них є? Можна, наприклад, через «Гарячу лінію»! Та взагалі, чи не бажає людина, обізнана в енергетиці та будівництві попрацювати у нашому колективі?
Ні? Шкода.
    А за підсумком бесіди, відвідувач зазначив, що ситуація зрозуміла і питань у нього більше не має.
Сподіваємося, що це дійсно так.
    Всім добра, тепла і гарного настрою. До початку опалювального сезону залишилося 70 днів.

Інформаційна служба ТОВ "Світловодськпобут"