© 2017. ТОВ "Світловодськпобут". All Rights Reserved.

Прийом у генерального директора або Три зовсім не смішні історії


   
  Зазвичай на прийом до генерального директора ТОВ «Світловодськпобут» Сергія Московського приходять люди з різними проблемними питаннями, більшість з яких вдається вирішити спільними зусиллями представників підприємства, ОСББ та абонента. Та є й такі, які вирішити доволі складно, а наслідки таких проблем – доволі суттєві. Про деякі з них хочемо розповісти нижче…


Історія перша: «В спальні в трусах не походиш!»

    До генерального директора звернувся колишній «афганець», який мешкає в будинку по вул.Конька, 27. Проблема досить банальна, мовляв «в кухні тепло так, що в одних трусах ходити можна, а от в інших кімнатах – рука до батареї примерзає».
  Першим ділом вирішили перевірити стояки, чи раптом не забиті. Виявилося, все нормально: теплоносій до кожної батареї помешкання надходить однакової температури. Але є одне «але» - під квартирою заявника знаходиться велике приміщення, яке не опалюється. Пояснювати закони термодинаміки не будемо, але й так зрозуміло, що якої б температури не був теплоносій в системі, компенсувати втрати тепла через величезне неопалюване приміщення підсподом не вийде.
  Власне, на цьому моменті першу історію можна було завершувати, але виходить, що людина приречена вічно мерзнути у своїй квартирі, при цьому справно сплачуючи рахунки за тепло. І в нормальному цивілізованому світі цю проблему має вирішувати місцева влада. Але де ми, а де –цивілізація?
   «Це ніби і не наша проблема, – коментує ситуацію Сергій Московський, – адже ми надаємо послугу якісно. Мовляв, це проблема міста – хай міська влада вирішує. Та ми спробуємо вплинути на ситуацію і допомогти людині. А почнемо зі збору необхідної інформацію та аналізу ситуації в цілому.»

 

Історія друга: «Один за всіх…»

    Жінка пенсійного віку, яка мешкає по Приморській, 22 жаліється, що їй дуже важко сплачувати за опалення, адже квартира трикімнатна, а пенсія – невелика. Питання: чому їй надходять такі великі платіжки?
   Це ще одна історія про те, як місцева влада (не ця, що зараз – цій взагалі нема діла до проблем багатоквартирних будинків, а багато-багато років тому) бездумно і без будь-якого аналізу наслідків своєї діяльності надавала окремим квартирам дозволи на встановлення автономного опалення. І у цьому будинку їх дуже багато. 
    Як саме власники «автономок» опалюють свої квартири, чи дотримуються температурних вимог та й взагалі, чи живе хоч хтось у тих помешканнях – не відомо. От і виходить, що тепло, подане «Побутом» до квартири абонента, фактично, по всьому периметру крізь стіни виходить до сусідніх квартир, від’єднаних від системи централізованого опалення.
   В цьому випадку ми ніяк не можемо зарадити, адже будинок далеко не перший в черзі на встановлення засобу обліку теплової енергії, тому що борг будинку, в якому всього 18 квартир, складає 422 тис.грн.

   Звичайно, хтось може сказати, мовляв, а що вона хотіла, адже цілком зрозуміло, що утримувати трикімнатну квартиру на одну пенсію дуже складно. Але це – не наше діло. Принаймні, до тих пір, допоки справа не в суді.

 

Історія третя: «Все для людей! Тільки – яких?»

    Досить часто в будинку, на якому встановлено засіб обліку теплової енергії, є приватні організації, які теж мають лічильник тепла – окремий. Як, наприклад, в одному з будинків по вул. Героїв України (р-н Площі). Спочатку такі організації сплачували рахунки не тільки за отримане опалення, зафіксоване лічильником, а й за місця загального користування (які вигадали не в ТОВ «Світловодськпобут», а профільне Міністерство України). Аж раптом з’явився один маленький нюанс. Така організація має право звернутися до ОСББ з листом-проханням звільнити її від додаткових доплат, так як, мовляв, у них є засіб обліку, який, згідно з чинним законодавством України, і вказує на об’єм використаного теплоносія.
  Але ніхто не наголошує на тому, що ОСББ, в свою чергу, має право не підтримувати зазначене прохання.
 Та, за нашими даними, листи погоджені (принаймні, головою ОСББ), подані до ТОВ «Світловодськпобут», працівники якого тепер мають здійснити перерахунок.
   «В чому ж суть?» - запитаєте ви. Все просто – мешканці цього будинку дуже здивуються (скоріше за все, неприємно), коли отримають платіжки наступного місяця, адже відтепер за місця загального користування платять тільки вони!
  Відчуваєте приплив позитивної енергії від того, як про пересічного громадянина піклується наша влада? «Все для людей!», – казали вони. Тільки не уточнювали, для яких саме. А ми черговий раз, думали, що про нас. 
    Черговий, але – не останній. Адже, кажуть, скоро буде. Знову…