Керівництву Виконавчого комітету 

Світловодської міської ради

  Рішенням Виконавчого комітету Світловодської міської ради від 14 вересня 2020 року № 489 «Про встановлення СП-ТОВ «Світловодськпобут» тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання», були встановлені тарифи за розрахунками органу місцевого самоврядування, а не за поданими розрахунками теплопостачального підприємства.

  СП–ТОВ «Світловодськпобут» неодноразово вимагало та вкотре вимагає орган місцевого самоврядування надати погоджений річний план виробництва, транспортування та постачання теплової енергії СП–ТОВ «Світловодськпобут» на 2020–2021 рр., врахований у розрахунках тарифів та надати розрахунки за підписом відповідальної за них посадової особи за кожним показником собівартості, (попередні звернення – лист № 999 від 08.09.2020 р., лист № 1029/1 від 15.09.2020 р. залишилися без відповідного реагування).

   Звертаємо увагу керівництва Виконавчого комітету Світловодської міської ради і особисто Сапянова Ю.О., який вважає «за потрібне слухати своїх підлеглих, які мають спеціальний фах, освіту, досвід і відповідальність (я на це не вчився)….. і працюю тільки з ефективними» (наголошено про це на 34:40 хвилині відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року, розміщеному на каналі Світловодської міської ради), що з огляду на заяви пані Ахтирської Крістіни Юріївни, яка виконує обов’язки начальника управління економіки, ресурсів та розвитку міста, вона абсолютно не орієнтується в специфіці роботи нашого підприємства та не має ні фаху ні досвіду, щоб надавати керівництву виконавчого комітету інформацію, яка дійсно відповідає та не суперечить законодавству України. Так, на 34:25 хвилині відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року, пані Ахтирська заявила Генеральному директору підприємства, що «Коли ми спілкувались при підготовці тарифу направляли запити до НКРЕКП, то Національна комісія сказала, що 3 роки не отримувала від Вас жодних документів». Ставимо Вас до відома, що вказана інформація не відповідає дійсності. СП–ТОВ «Світловодськпобут» систематично надає звіти (не враховуючи листів, пояснень та ін.) в НКРЕКП за формами:

   1-НКРЕКП – щомісячно до 15 числа місяця, що наступає за звітним, зараз змінено на

   4А-НКРЕКП - щомісячно до 25 числа місяця, що наступає за звітним;

   3-НКРЕКП - щомісячно до 25 числа місяця, що наступає за звітним;

   3А-НКРЕКП - щомісячно до 25 числа місяця, що наступає за звітним;

   4Т-НКРЕКП- щомісячно до 25 числа місяця, що наступає за звітним;

   Інформація для затвердження реєстру нормативів перерахування коштів за встановленими НКРЕКП формами, передбаченими Постановою  КМУ від 18.06.2014 р. № 217 «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків із постачальником природного газу, на якого покладені спеціальні обов’язки» ( у редакції постанови НКРЕКП ваід 03.06.2020 р. №1069) - щомісячно до 17 числа;

   2-НКРЕКП – щоквартально до 20 числа місяця, що наступає за звітним кварталом;

   3-НКРЕКП - щоквартально до 20 числа місяця, що наступає за звітним кварталом;

   12-НКРЕКП - щоквартально не пізніше 50 днів після звітного періоду;

   16-НКРЕКП - щоквартально не пізніше 50 днів після звітного періоду;

   6-НКРЕ-енерговиробництво - щоквартально до 25 числа місяця, що наступає за звітним кварталом; з додатками;

   Додаток 6 до методики «Інформація про фактичне виконання ремонтних робіт» - щоквартально до 25 числа місяця, що наступає за звітним кварталом;

   Додаток до постанови НКРЕ від 23.10.2000 № 1081 – щоквартально до 10 числа місяця, що наступає за звітним кварталом;

   4-НКРЕКП - щоквартально до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом -  з 5 додатками;

   20-НКРЕКП – щоквартально, не пізніше другого робочого дня після встановленого строку оплати;

   1Т-НКРЕКП – щорічно, не пізніше 25 лютого наступного за звітним року;

   15-НКРЕКП - щорічно, не пізніше 20 січня наступного за звітним року;

    Таким чином стає зрозуміло, що пані Ахтирська вводить в оману керівників міста, членів комісії з питань ТЕБ та НС та всю громаду міста. Вимагаємо надати копії звернень до НКРЕКП управління економіки, ресурсів та розвитку міста та копії відповіді від НКРЕКП на ці звернення.

   А найголовніша проблема виникає у СП–ТОВ «Світловодськпобут», а, як наслідок, у всієї громади міста Світловодськ, в тому, що саме НКРЕКП встановлює підприємству відсотки розподілу коштів, які отримує підприємство на рахунки із спеціальним режимом використання.

   Для «керівників, осіб і т.д.», хто «на це не вчився» і їх «ефективних» підлеглих пояснюємо, що підприємство має діяти згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 217 від 18 червня 2014 року, якою передбачено: «У разі зміни тарифів на теплову енергію та/або комунальні послуги з централізованого опалення, послуги з постачання теплової енергії, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання гарячої води, для виробництва яких повністю або частково використовується природний газ, теплопостачальні і теплогенеруючі організації, що не є ліцензіатами Комісії, у триденний строк з дати зміни тарифів подають до Комісії нову структуру тарифів». Але структуру підприємство подає, окрім тієї, що в додатках до рішення виконкому, в розгорнутому вигляді і з розподілом за категоріями споживачів, адже рахунки зі спеціальним режимом використання відкрито окремо по кожній категорії і відсотки розподілу коштів НКРЕКП також встановлює для кожної категорії свої. Наголошуємо, що пані Ахтирська вчергове вводить керівництво в оману, заявляючи (на 33:27 хвилині відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року), що сформували тарифи «ми відповідно до Ваших витрат, поданих Вашим підприємством, було тільки зменшено що в нас? – це заробітну плату…». Це не відповідає дійсності. Для порівняння:

   підприємством були розраховані витрати на паливо для категорії «населення» в розмірі 67779,90 тис. грн., в затвердженому тарифі – 68274,48 тис. грн.;

   підприємством були розраховані витрати на паливо для категорії «релігійні» в розмірі 7,33 тис. грн., в затвердженому тарифі – 6,8187 тис. грн.;

   підприємством були розраховані витрати на паливо для категорії «бюджет» в розмірі 14685,48 тис. грн., в затвердженому тарифі – 14318,531 тис. грн.;

   підприємством були розраховані витрати на паливо для категорії «інші» в розмірі 4042,79 тис. грн., в затвердженому тарифі – 3915,67 тис. грн.

    Загальна сума на паливо відповідає поданій підприємством. Але ж розподіл! Для НКРЕКП необхідно вказати, скільки за цією статтею витрат по кожній!!! з категорій розподілено на природний газ, скільки на його розподіл, а скільки – на транспортування. Пані Ахтирська відмовляється надавати такі розрахунки, заявляючи (на 33:24  хвилині відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року): «Вам надано структуру тарифу, а Ви вже проводите господарську діяльність», не маючи при цьому уявлення, що наша діяльність є чітко регламентована законодавчими актами, не виконувати які, на відміну від «відповідальних» працівників виконкому ми не маємо права.

   Більше того, в п. 4 рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради від 14 вересня 2020 року № 489 «Про встановлення СП ТОВ «Світловодськпобут» тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання» прописано: «… ліцензіату провести аналіз витрат на придбання природного газу (без урахування тарифів на послуги з транспортування та розподілу природного газу) та електричної енергії, врахованих у тарифах…..і т.д. Яким чином підприємство має виконати цей пункт рішення, якщо не має розрахунків, а сума, вказана в додатках включає всі ці витрати однією сумою, без розподілу на транспортування, розподіл, природний газ?

   Абсолютно аналогічна ситуація і з іншими витратами. Управлінням економіки зроблено повний перерозподіл витрат за категоріями споживачів і при цьому не надано підприємству жодних пояснень та розрахунків, яким чином таким перерозподіл здійснено. При цьому керівник цього управління запевняє, що перераховано виключно заробітна плата, чим вводить в оману своє керівництво і всю громаду міста.

   Пані Ахтирська (33:55 хвилина відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року) заявила: «Ми розрахували зарплату відповідно до гарантій, до яких Ви були приєднані. Розрахували. До діючого тарифу штатність привели. До 170, а не 164, як ви пишете, десь там публікуєте. До відповідно до діючого тарифу…». Це абсолютна нісенітниця. Доводимо до Вашого відома, що «гарантії, до яких ми приєднані» передбачають зовсім іншу чисельність працівників і зовсім інший фонд заробітної плати, про що Ви маєте відповідні документи (Висновки Федерації роботодавців України у сфері ЖКГ). Тому вимагаємо надати підприємству нормативні документи, за якими Ви «привели штатність» (до речі, можна і надати пояснення вживання цього неіснуючого слова фахівцем такого високого рівня) до діючого тарифу. Жодне положення чи інструкція такого «приведення» не передбачає. Рівень фаховості пані Ахтирської показує її некомпетентність та незнання того, що в попередньому тарифі із 170 чоловік штатної чисельності в розрахунок тарифу було взято лише 164. Навіть не має необхідності пояснювати це (фахівцю достатньо подивитись розрахунки), але за необхідності – зверніться. Ще більше викликає подив фраза «до діючого тарифу» з вуст професіонала найвищого гатунку, який вже точно має знати, що з 01.05.2020 року діючого тарифу не існує. Просимо надати пояснення, до якого ж саме тарифу «приведена штатність»?

   Вкотре намагаємось пояснити керівництву виконавчого комітету, що СП–ТОВ «Світловодськпобут» діє насправді, а не на словах «в межах та в спосіб», та в своїй діяльності керується в тому числі і встановленими виконавчим комітетом тарифами. Це означає, що штатний розпис на підприємстві формується ВИКЛЮЧНО! на основі розрахованої штатної чисельності та фонду оплати праці, що включені до тарифу. СП–ТОВ «Світловодськпобут» втретє! вимагає надати ці розрахунки. Слова пані Ахтирській (33:41 хвилина відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року): «Вам структуру тарифів доведено, а вже господарська діяльність, як Вам розподіляти 30 мільйонів зарплати чи 25, які закладені, це вже керівник підприємства вирішує, розумієте?» вказує лише на її непрофесійність, небажання (чи то страх відповідальності у «відповідального» працівника?) поставити свій підпис під своїми ж розрахунками та надати їх підприємству для подальшого використання в роботі. Підприємство ставить під сумнів професійність і відповідальність пані Ахтирської Крістіни Юріївни, а також складається враження про повну непрофесійність і безвідповідальність керівника, який призначає на посаду особу, яка навіть близько не наближається до рівня фахівця, який має займати посаду керівника управління економіки.

   СП–ТОВ «Світловодськпобут» отримано протокол засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року, в якому не відзначаються цитати з виступів посадових осіб, зазначені в цьому листі. Незважаючи на це, хочемо звернути увагу на репліку пана Сапянова (31:06 хвилина відео трансляції засідання комісії з питань ТЕБ та НС 24.09.2020 року): «Управління економіки, як орган який обраховує (тарифи) і виносить на засідання виконкому…». В зв’язку з цим висловом, виникає підозра, що і тут пані Ахтирська ввела свого керівника в оману. А, можливо, СП – ТОВ «Світловодськпобут» не зовсім володіє інформацією про «межі» повноважень керівника управління економіки, ресурсів та розвитку міста (особи, що їх виконує). Надайте нормативне обґрунтування та посилання на нормативні акти, постанови, закони та ін., на яких базується впевненість керманича міста, що вищезазначена пані чи то управління, яке вона очолює, має право «обраховувати» тариф. Наголошуємо, що не вперше звертаємось до вас з цією вимогою (лист № 999 від 08 вересня 2020 року), але жодних пояснень підприємству не надано.

   Відповідь вимагаємо надати по всіх пунктах викладених в листі в найкоротший термін, адже три дні для подання до НКРЕКП розгорнутої структури тарифу вже минули. Підприємством направлено лист в Національну комісію про отримання рішення виконавчого комітету та структури тарифів з запізненням (24.09.2020 р.), а також про відсутність у підприємства можливості надати розгорнуту структуру тарифів.

З повагою, Генеральний директор С.В.Московський