В одній і тій квартирі температура батарей відрізняється. Неподобство! І обурені господарі у всьому звинувачують постачальників тепла...

 

Теплоносій від котла до батареї – варіант ідеальний. Але...

  І так – з року в рік... Тож, вже вкотре наше підприємство нагадує шановним споживачам централізованого опалення: тепломережа, що веде до будинку – зона відповідальності СП-ТОВ „Світловодськпобут”, а теплоносій всередині – управляючих компаній, ОСББ абощо.

  Безумовно, ідеальним був би варіант, коли би зоною відповідальності теплопостальника за температуру теплоносія був би увесь його маршрут – від котла до батареї конкретного споживача. І це цілком логічно. Та, на жаль, компанії з обслуговування внутрішньо-будинкових мереж не бажають ділитися таким ласим шматком плати за комірне. А у самих же вряди-годи бракує слюсарів-ремонтників для виконання робіт по обслуговуванню теплових мереж всередині будинків. Тому нерідко нашим працівникам доводиться ставати такими собі „добрими самаритянами” – і батареї квартирні „продувати”, і рамки у підвалах відкривати-закривати тощо. Може, через це - якщо батареї у тому чи іншому будинку або у тій чи іншій квартирі прохолодні - „на горіхи” дістається все тому ж „Світловодськпобутові”...

  Відтак, вже вкотре адміністрація підприємства нагадує: якщо у вашому будинку (чи квартирі) сталося подібне, турбувати своїми дзвінками потрібно управляючі компанії. Аварійну ж службу „Світловодськпобуту” треба інформувати невідкладно, якщо ви виявили випаровування з місць на вулиці, де прокладені наші мережі. Наш телефон 067-374-29-30. Будьмо взаємо-ввічливими!

Прес-служба