КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОВІДНІ СЛУЖБИ

© 2017. ТОВ "Світловодськпобут". All Rights Reserved.

В ході обстеження житлових будинків виявлено

дуже багато недоліків 

   Минулого місяця ми розповідали про те, що ТОВ «Світловодськпобут», з метою оптимізації подачі теплоносія, запросило до співпраці ПП «Ентальпія Пюс», співробітники якого допоможуть налагодити гідравлічно-тепловий режим роботи системи централізованого опалення від 2-ї та 3-ї котелень.
  Продовжуючи процедуру збору даних, представники «Побуту» проводять обстеження житлових будинків, підключених до цих двох найбільших котелень міста.
  «Це, зазвичай, одні з перших багатоповерхівок у Світловодську, – говорить начальник теплової інспекції ТОВ «Світловодськпобут» Неля Печур, –  тому й стан внутрішніх мереж системи опалення в них відповідний: ніхто і ніколи ніякого капітального ремонту там не робив, а в деяких будинках з верхньою «розводкою» труби на горищі (чи технічному поверсі) в такому жахливому стані, що тримаються досі лише за рахунок термоізоляційного покриття. Звісно, що в цих будинках ніяких робіт з підготовки до зими роками фактично не проводилося».
    А ще під час обстеження у переважної більшості із зазначених будинків в рамках виявили самовільно встановлені крани для… зливу теплоносія.
    Якщо один будинок відкриває такий кран – відбувається зайва витрата теплоносія, яка може призвести до зниження тиску і розбалансування всієї системи теплопостачання, а отже – до погіршення якості послуги для інших споживачів. А уявіть, якщо злив теплоносія розпочнуть декілька будинків відразу!!!
«Такі випадки додають підприємству зайвого клопоту і додаткової роботи, – говорить Неля Іванівна. – Всі ці крани встановлені незаконно.»
  В даному випадку ми бачимо приклад чи то подвійних стандартів в царині надання комунальних послуг, чи то просто недосконалості законодавчої бази з цього напрямку в Україні. От скажіть, як би відреагували працівники газопостачальної організації, якби виявили додатковий кран на своїх мережах до лічильника? Відключенням послуги і штрафом «космічного» розміру, чи не так? А залишити без опалення інших абонентів – то нормально. Ну, майже.
   Проте наслідки цілком прогнозовані для кожного з нас: більше подібних втрат – більше теплоносія, який треба нагріти – більше газу треба витратити – більше грошей треба заплатити… От така сумна, проте абсолютно логічна послідовність.
   Та й ситуація в самих рамках в багатьох обстежених будинках досить неприємна. В деяких – просто жахлива. Наприклад, Мистецька, 3, Чорноморівська, 13 та ін. Треба щось робити, бо одного дня… Ну, ви зрозуміли.
   Проте є і такі, які варто згадати, як приклад для наслідування. Зокрема, ОСББ «Орхідея-27». От якби так у всіх!
   Підводячи підсумок, хочеться черговий раз зазначити: внутрішні мережі будинків – це відповідальність керуючих компаній і їх треба ремонтувати. Так, це питання потребує коштів, але іншого виходу нема.
   До речі про кошти. Кажуть, там у мера є один зайвий мільйон. От би його витратити в корисних цілях: провести енергоаудит в найстаріших будинках (більше 30 багатоповерхівок можна було б обстежити), чи придбати лічильники… Шкода, що це не про Світловодськ
   П.С.: У випадку, якщо трапилася аваріійна ситуація, пов’язана з втратою теплоносія – попередьте, будь ласка, диспетчера ТОВ «Світловодськпобут» за тел. +380 (66) 875 06 12.