КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОВІДНІ СЛУЖБИ

© 2017. ТОВ "Світловодськпобут". All Rights Reserved.

Замість того, щоб ламати наше обладнання, 
зверніться за фаховою допомогою

  За радянських часів мешканець багатоквартирного будинку фактично був безправною людиною: вимагати до себе нормального ставлення від ЖЕКу було марно, бо в більшості випадків вам би просто нагрубили і виставили за двері. Багато років поспіль ми рішуче намагаємося позбутися всього «совкового», але дана тенденція, як виявилося, деінде зберігається й досі.

  Щоправда, тепер це називається ОСББ. І коли його створювали та обирали керівника – всім обіцяли, що буде світло, тепло, вода і омріяний комфорт. Але роки йшли – краще не ставало. Тільки з’являвся перелік винних у всіх бідах: водоканал, обленерго, український уряд, путін і, зрештою, Ілон Маск. А в опалювальний період – ТОВ «Світловодськпобут»!
   Яскравий випадок  – ОСББ по Героїв України, 7.
  В будинку кілька днів немає опалення. Почалися дзвінки і звернення на диспетчерську службу, мовляв, що ж ви робите, включіть нам опалення. Перевірили – дійсно, був порив у напрямку ПТУ №5, тому відключали всю лінію до повного усунення пориву, в тому числі і будинок по Героїв України, 7. 19 лютого все полагодили, все включили. Але опалення в триповерхівці досі немає.
   «Так ваша засувка на вході зламана, – заявляє голова ОСББ, – вона закрита і не відкривається! Швидко все робіть, у мене люди мерзнуть!»
   І з першого погляду, здається, що все по суті і по ділу: люди мерзнуть і треба рятувати. Тільки є одне «але»…
  Засувку на вході в будинок ніхто не чіпав. Точніше, ніхто з працівників ТОВ «Світловодськпобут». Лінія була перекрита на теплотрасі, але аж ніяк не вхідна засувка на будинок. Більше того, дуже цікавить питання, яким саме чином голові ОСББ стало відомо про зламану засувку, яка розташована в колодязі, куди втручання будь-кого, окрім працівників «Побуту», категорично заборонено.
   Отримати більш-менш адекватну відповідь не вдалося.
 «Насправді все дуже просто, - говорить головний інженер ТОВ «Світловодськпобут» Анатолій Могильний, -  працівники ОСББ вирішили, що можуть лізти в наші мережі і користуватися запірною арматурою, як своєю. А так як їхня не в найкращому стані  – у нас тепер зламана засувка.»
  Тобто, хтось із їхніх спеців-«заразвсебуде» поліз до технічного колодязя «Побуту» і крутив ту засувку доти, доки не скрутив. Тепер вона стала «зламана».
   Яка саме причина? Можливо, стався порив внутрішніх мереж будинку, а їхні засувки в тепловій рамці не працюють, тому перекривали вхід нашою засувкою (та кому треба ті ваші акти готовності – у нас все добре)… А можливо, коли була перекрита вся лінія через порив біля ПТУ, якийсь розумаха вирішив, що «зараз дасть тепла» і поліз крутити ту нещасну засувку.
  «Справа далеко не в одній засувці, – коментує ситуацію генеральний директор ТОВ «Світловодськпобут» Сергій Московський. – Справа в тому, що ОСББ шкодять не тільки нам – ми ту засувку замінимо вже сьогодні, – справа в тому, що вони шкодять своїм людям. В даному конкретному випадку через свої безвідповідальні дії  вони позбавили людей опалення на два дні. І замість того, аби працювати, робити свою роботу – вони вигадують відмовки і шукають винних. І розповідають, що так всюди. Але ж це відверта брехня, адже є багато ОСББ, які не мають таких проблем, бо там керівники працюють і відповідають за свої дії.
   А тут люди не готуються до опалювального сезону, не проводять належну перевірку контурів входу та обліку теплоносія. В результаті виникають такі ситуації.»
   До речі, окремої уваги варті крани, які ОСББ самовільно врізають в рамках для скидання теплоносія. Не води, не тепла, а саме теплоносія – це спеціально підготовлена, оброблена за допомогою хімічних реагентів рідина зі зменшеним вмістом кисню. Кожен такий кран – це можливість умисного нанесення шкоди всій системі опалення.
   Що ж тепер, доведеться пломбувати всі ці крани (а вони майже в кожному будинку), ставити замки на люках наших колодязів тощо? Тільки хто за все це буде платити? Голови ОСББ? «Світловодськпобут»? Чи люди, які до цього не причетні, але «дякуючи» безвідповідальності керівництва свого ОСББ, понесуть додаткові витрати?
  Вирішення проблеми доволі просте: не хочете сидіти без води, світла, газу чи тепла – вимагайте від свого ОСББ належної роботи, відповідальної і якісної. «Совок» давно минув!
   А ще… черговий раз хочеться звернутися до керівників ОСББ: якщо у вас трапилася аварійна ситуація і ви не маєте належних фахівців (а ви їх скоріш за все не маєте) – не втручайтеся, не ламайте обладнання. Зверніться до ТОВ «Світловодськпобут»: фахівці підприємства нададуть професійну, якісну і максимально можливу швидку допомогу.